1c022983

Chì sò l'impatti di u trattamentu à tarifa zero per l'articuli à tarifa 100%? È chì sò l'impatti nantu à l'industria di i frigoriferi?

Per prumove u sviluppu ecunomicu, ogni paese hà e so propie regulazioni pulitiche in termini di cummerciu, chì anu impatti significativi nantu à l'imprese in diversi paesi. À partesi da u 1u dicembre di questu annu, a Cina cuncederà un trattamentu à tariffa zero per l'articuli tariffari à 100% di i paesi menu sviluppati. Questa misura hà un impattu pusitivu nantu à l'esportazioni di sti paesi sottusviluppati.

tariffa

Nant'à u grande palcuscenicu di l'ecunumia internaziunale, una decisione impurtante pò purtà un sviluppu rivoluzionariu à l'ecunumia - cuncede un trattamentu à tarifa zero per l'articuli tariffarii 100% di i paesi menu sviluppati hà una significazione ecunomica è umana di vasta portata.

Da un puntu di vista ecunomicu, hà apertu ampie opportunità di mercatu. I paesi sottusviluppati anu di solitu una struttura ecunomica relativamente unica è si basanu nantu à l'esportazioni di pochi prudutti primari. L'enorme mercatu di cunsumu di a Cina hè una rara opportunità per elli.

Per esempiu, i prudutti agriculi caratteristici è l'artigianatu di certi paesi africani ùn eranu micca cumpetitivi in ​​termini di prezzu per via di fattori cum'è i costi tariffari è anu scontru numerose difficultà per entre in u mercatu cinese.
Dopu à l'implementazione di a pulitica di tariffu zero, i so prudutti ponu scuntrà i cunsumatori à prezzi più favurevuli, ciò chì hè favurevule à l'aumentu di i guadagni di valuta estera di sti paesi, à a prumuzione di a crescita di l'ecunumia lucale, è à a prumuzione ulteriore di a mudernizazione industriale è di a custruzzione di infrastrutture, putendu e basi per u sviluppu sustenibile di l'ecunumia.

Per a Cina, questu hè ancu una mossa mutuamente benefica. Da una parte, arricchisce i tipi di prudutti in u mercatu domesticu è risponde à i diversi bisogni di i cunsumatori. I cunsumatori ponu cumprà beni stranieri caratteristici à prezzi più accessibili è migliurà a so qualità di vita.

Da l'altra parte, aiuta à rinfurzà a cumplementarità trà a Cina è questi paesi in a catena industriale. A Cina pò impurtà prudutti di risorse da questi paesi per assicurà l'approvvigionamentu di materie prime per l'industrie naziunali. Intantu, pò ancu circà nuove opportunità di cuuperazione in u cummerciu è espande l'affari internaziunali.

Da a perspettiva di l'umanità è di u sviluppu internaziunale, sta pulitica hè un sustegnu putente per migliurà u livellu di vita di a pupulazione in i paesi menu sviluppati. A crescita ecunomica purtata da u cummerciu pò elevà u livellu di redditu di i residenti lucali è migliurà e cundizioni cum'è l'educazione è l'assistenza medica.

À u listessu tempu, sta azzione riduce ancu u fossu di sviluppu trà i paesi ricchi è poveri, aiuta à custruisce un ordine internaziunale più armoniosu è stabile, è pratica u cuncettu di una cumunità cù un avvene cumunu per l'umanità cù azzioni pratiche, cuntribuendu à a suluzione di u prublema di u sviluppu squilibratu mundiale.

In i Stati Uniti, a pulitica di aumentu di i tariffi hè stata applicata, è l'impatti anu ancu un latu pusitivu. Dopu tuttu, una pulitica hè furmulata dopu à parechje analisi. L'aumentu di i tariffi aiuta l'industrie naziunali à ottene una parte più grande di u mercatu domesticu, à avè più opportunità di cresce è di sviluppà si, è à prumove a mudernizazione industriale è u prugressu tecnologicu. Restringendu l'impurtazioni di certi beni, incuragisce l'imprese naziunali à pruduce è esportà, prumove u sviluppu equilibratu di l'ecunumia domestica è rinfurzà a stabilità di l'ecunumia domestica.

Chì sò l'impatti nantu à l'industria di i frigoriferi?

L'impatti nantu à l'industria di i frigoriferi

Certi paesi sottusviluppati ponu esportà frigoriferi cummerciali è altri prudutti in Cina, prufittà di un trattamentu preferenziale, riduce i costi è aumentà i profitti, ciò chì avarà un grande impattu nantu à u sviluppu ecunomicu à cortu termine.


Data di publicazione: 19 di nuvembre di u 2024 Visite: