1c022983

Cumu taglià l'energia di l'espositore di bevande di 30% è e vendite di 25%?

In i costi operativi di i magazzini di cunvenienza è di i supermercati, truverete chì u cunsumu energeticu di l'equipaggiamenti di refrigerazione rapprisenta finu à u 35%-40%. Cum'è un dispositivu principale cù un usu à alta frequenza, u cunsumu energeticu è e prestazioni di vendita di i vetrini di bevande influenzanu direttamente i profitti di u terminal. U "Rapportu Globale 2024 nantu à l'Efficienza Energetica di l'Equipaggiamenti di Refrigerazione Cummerciale" indica chì u cunsumu mediu annuale di energia di i vetrini di bevande tradiziunali righjunghji 1.800 kWh, mentre chì i vetrini di vetru cù porte di vetru cù nuove tecnulugie di risparmiu energeticu ponu riduce u cunsumu energeticu di più di u 30%. Attraversu a prova di più di una decina di vetrini, avemu trovu chì u disignu scientificu di u display pò aumentà significativamente e vendite di bevande di u 25%-30%.

Vetrine cù porte in vetru per diversi scenarii di magazinu

I. Avanzate tecnologiche fundamentali per riduce u cunsumu d'energia di 30%

In generale, a riduzione di u cunsumu energeticu richiede a risoluzione di i prublemi di cunsumu energeticu cumbinendu l'aghjurnamenti di u sistema, ottimizendu a refrigerazione di u sistema è altre tecnulugie fundamentali. Attualmente, cù un saltu qualitativu in a tecnulugia, a riduzione di u cunsumu energeticu di u 30% pone certe sfide!

 Aghjurnamentu di u sistema di sigillaturaUn cambiamentu qualitativu da "fuga à fretu" à "bloccaggio à fretu"

U tassu di perdita di fretu cutidianu di i vetri tradiziunali per bevande aperti righjunghji u 25%, mentre chì i vetri muderni cù porte in vetru ottenenu una rivoluzionaria svolta grazia à a tecnulugia di tripla sigillatura:

1. Vetru nano-rivestitu

U vetru à bassa emissività (Low-E) sviluppatu da a cumpagnia tedesca Schott pò bluccà u 90% di i raggi ultravioletti è u 70% di a radiazione infrarossa à un spessore di 2 mm. Cù u gasu argon pienu in u stratu cavu, u coefficientu di trasferimentu di calore (valore U) hè riduttu à 1,2 W/(m²·K), una riduzione di u 40% paragunatu à u vetru ordinariu. I dati misurati di una certa catena di supermercati mostranu chì per a vetrina chì usa stu vetru, in un ambiente di temperatura ambiente di 35 °C, a gamma di fluttuazione di temperatura in l'armariu hè ridutta da ± 3 °C à ± 1 °C, è a frequenza di avviamentu-arrestu di u compressore hè ridutta di u 35%.

Vetrina per torte persunalizata

2. Striscia di gomma di sigillatura à aspirazione magnetica

Fattu di materiale monomeru di etilene propilene diene (EPDM) di qualità alimentaria, cumminatu cù un disignu di striscia magnetica integratu, a pressione di sigillatura righjunghje 8N/cm, un aumentu di 50% paragunatu à e strisce di gomma tradiziunali. I dati di un'agenzia di test di terze parti mostranu chì u ciclu di invechjamentu di stu tipu di striscia di gomma in un ambiente da -20 °C à 50 °C hè allargatu à 8 anni, è u tassu di perdita à fretu hè riduttu da u 15% di a suluzione tradiziunale à u 4,7%.

3. Valvula di equilibriu di pressione d'aria dinamica

Quandu a porta hè aperta o chjusa, u sensore integratu aghjusta automaticamente a pressione di l'aria interna di u cabinet per evità u traboccu d'aria fredda causatu da a differenza di pressione interna è esterna. E misurazioni attuali mostranu chì a perdita di fretu durante una sola apertura di porta hè diminuita da 200 kJ à 80 kJ, ciò chì equivale à una riduzione di 0,01 kWh di cunsumu d'elettricità per apertura è chjusura di porta.

Ottimizazione di u sistema di refrigerazioneA logica fundamentale di aumentà u rapportu di efficienza energetica di 45%
Sicondu i dati di l'Istitutu Naziunale di Standardizazione Cinese, u rapportu di efficienza energetica (EER) di i novi vetrini per bevande cù porte in vetru in u 2023 pò ghjunghje à 3,2, un aumentu di 45% paragunatu à 2,2 in u 2018, principalmente per via di trè grandi aghjurnamenti tecnologichi:

1. Compressore à frequenza variabile

Aduttendu a tecnulugia di frequenza variabile DC di marche cum'è Nenwell è Panasonic, pò aghjustà automaticamente a velocità di rotazione secondu u caricu. Durante i periodi di pocu trafficu (cum'è a prima mattina), u cunsumu d'energia hè solu u 30% di u caricu pienu. A misurazione attuale di i magazzini di cunvenienza mostra chì u cunsumu d'energia cutidianu di u mudellu à frequenza variabile hè di 1,2 kWh, un risparmiu di 33% paragunatu à u mudellu à frequenza fissa (1,8 kWh per ghjornu).

2. Evaporatore circundante

L'area di l'evaporatore hè 20% più grande di a suluzione tradiziunale. Cù l'ottimisazione di a struttura interna di l'aletta, l'efficienza di u trasferimentu di calore hè aumentata di 25%. I dati di prova di l'American Society of Heating, Refrigerating and Air-Conditioning Engineers (ASHRAE) mostranu chì questu cuncepimentu migliora l'uniformità di a temperatura in l'armariu da ±2 °C à ±0,8 °C, evitendu l'avviu frequente di u compressore causatu da u surriscaldamentu lucale.

3. Sistema di scongelamentu intelligente

U sbrinamentu meccanicu tradiziunale principia 3-4 volte ogni 24 ore, ogni volta dura 20 minuti è cunsuma 0,3 kWh d'elettricità. U novu sistema di sbrinamentu elettronicu ghjudica dinamicamente u gradu di brinatura per mezu di un sensore d'umidità. I ​​tempi medi di sbrinamentu ghjurnalieri sò ridutti à 1-2 volte, è u cunsumu unicu hè riduttu à 10 minuti, risparmiendu più di 120 kWh d'elettricità à l'annu.

II. E regule d'oru di u disignu di display per aumentà e vendite di 25%

Aumentà e vendite richiede regule di cuncepimentu impurtanti, vale à dì, e regule d'oru sò suluzioni chì si adattanu à i tempi. Diversi layout è piani ponu migliurà efficacemente e prestazioni è ancu purtà una megliu sperienza d'utilizatore. L'omu si hè sempre cuncentratu nantu à u principiu di a facilità d'usu è hà continuamente rottu i limiti di e regule per creà più miraculi.

(1) Marketing visuale: A trasfurmazione da a "presenza" à u "desideriu di compra"

Sicondu a tiuria di "l'ecunumia di a vista" in l'industria di a vendita al dettaglio, a percentuale di clicchi di i prudutti in l'altezza di 1,2-1,5 metri hè 3 volte quella di i scaffali inferiori. Una certa catena di supermercati hà stabilitu u stratu mediu (1,3-1,4 metri) di a vetrina cù porta di vetru cum'è a "zona blockbuster", cuncentrandosi nantu à a visualizazione di bevande populari in linea cù un prezzu unitariu di $ 1,2- $ 2. U vulume di vendita di sta zona rapprisenta u 45% di u totale, un aumentu di 22% paragunatu à prima di a trasfurmazione.

compressore

Da u puntu di vista di u cuncepimentu di a matrice luminosa, a luce bianca calda (3000K) hà a megliu restaurazione di culore per i prudutti lattieri è i suchji, mentre chì a luce bianca fredda (6500K) pò mette in risaltu megliu a trasparenza di e bevande gassate. Una certa marca di bevande hà fattu testi inseme cù un supermercatu è hà scupertu chì l'installazione di una striscia luminosa LED inclinata à 30° (illuminanza 500lux) in cima à u latu internu di a porta di vetru pò aumentà l'attenzione di i prudutti singuli di 35%, in particulare per l'imballaggi cù una lucentezza metallica nantu à u corpu di a buttiglia, è l'effettu riflettente pò attirà l'attenzione di i clienti à 5 metri di distanza.

U mudellu di visualizazione dinamica: Aduttendu scaffali regulabili (cù un'altezza di stratu liberamente cumbinabile da 5 à 15 cm) è un vassoio inclinatu di 15°, l'etichetta di u corpu di a buttiglia di bevanda è a linea di vista formanu un angulu di 90°. I dati di Walmart in Cina mostranu chì questu disignu riduce u tempu mediu di raccolta di i clienti da 8 secondi à 3 secondi, è u tassu di riacquistu hè aumentatu di 18%.

(2) Visualizazione basata nantu à scenarii: Ricustruisce u percorsu di decisione di u cunsumadore

1. Strategia di cumbinazione di periodi di tempu

Durante u periodu di a colazione (7-9 ore), mustrate bevande funziunali + cumminazzioni di latte nantu à u primu stratu di a vetrina. Durante u periodu di pranzu (11-13 ore), prumove bevande di tè + bevande gassate. Durante u periodu di cena (17-19 ore), cuncentratevi nantu à suchji + yogurt. Dopu chì un certu supermercatu cumunitariu hà implementatu sta strategia, u vulume di vendite durante l'ore fora di punta hè aumentatu di 28%, è u prezzu mediu per u cliente hè aumentatu da $ 1,6 yuan à $ 2.

2. Cumbinatu cù avvenimenti caldi

Cumbinatu cù eventi caldi cum'è a Cuppa di u Mondu è i festival musicali, affissate manifesti tematici à l'esternu di a vetrina è stallate una zona "indispensabile per stà svegliu tardi" (bevande energetiche + acqua elettrolitica) à l'internu. I dati mostranu chì questu tipu di visualizazione basata nantu à scenarii pò aumentà u vulume di vendite di categurie cunnesse di 40% - 60% durante u periodu di l'eventu.

3. Display di cuntrastu di prezzu

Mustrà e bevande impurtate à margini elevati (prezzu unitariu $ 2 - $ 2,7) accantu à e bevande naziunali populari (prezzu unitariu $ 0,6 - $ 1,1). Utilizà u paragone di i prezzi per mette in risaltu l'efficacia di i costi. U test di un certu supermercatu mostra chì sta strategia pò aumentà u vulume di vendita di bevande impurtate di 30% mentre porta u vulume di vendita di bevande naziunali à aumentà di 15%.

III. Casi pratichi: Da a "verificazione di i dati" à a "crescita di i profitti"

Sicondu i dati di Nenwell l'annu scorsu, riduce u costu di e vetrine pò ottene una crescita di prufitti più alta. Hè necessariu verificà l'affidabilità da i dati piuttostu chè per mezu di a teoria, postu chì quest'ultima porta rischi più grandi.

(1) 7-Eleven Giappone: Una pratica di riferimentu di doppia migliurazione in u cunsumu d'energia è in e vendite

In un magazinu 7-Eleven in Tokyo, dopu avè introduttu un novu tipu di vetrina per bevande cù porte in vetru in u 2023, sò state ottenute trè scoperte principali:

1. Dimensione di u cunsumu energeticu

Grazie à u compressore à frequenza variabile + u sistema di sbrinamentu intelligente, u cunsumu energeticu annuale per armariu hè statu riduttu da 1.600 kWh à 1.120 kWh, una diminuzione di u 30%, è u risparmiu annuale di i costi di l'elettricità hè statu di circa 45.000 yen (calculatu à 0,4 yuan/kWh).

2. Analisi di a dimensione di vendita

Aduttendu un scaffale inclinatu à 15° + illuminazione dinamica, a quantità media mensile di bevande vendute in u vetru hè aumentata da 800.000 yen à 1.000.000 yen, un aumentu di 25%.

3. Cunfrontu di l'esperienza di l'utilizatore

A fluttuazione di a temperatura in l'armariu hè stata ridutta à ± 1 ° C, a stabilità di u gustu di a bevanda hè stata migliurata, è u tassu di lagnanza di i clienti hè diminuitu di 60%.

(2) Supermercatu Yonghui in Cina: U codice per a riduzione di i costi è l'aumentu di l'efficienza attraversu a trasfurmazione di a lucalizazione
U supermercatu Yonghui hà pilotatu u pianu di migliurazione di e vetrine cù porte di vetru in i so magazini in a zona di Chongqing in u 2024. E misure principali includenu:

1. Misure per e temperature elevate in estate

In vista di l'alta temperatura d'estate in a cità di muntagna (cù una temperatura media ghjurnata superiore à 35 ° C), hè statu stallatu un deflettore in fondu à a vetrina, chì hà aumentatu l'efficienza di circulazione di l'aria fredda di 20% è hà riduttu u caricu di u compressore di 15%.

2. Visualizazione lucalizata

Sicondu e preferenze di cunsumu in a regione sud-ovest, a distanza trà i scaffali hè stata allargata à 12 cm per adattassi à a visualizazione di buttiglie grande (più di 1,5 litri) di bevande. A proporzione di vendita di sta categuria hè aumentata da 18% à 25%.

3. Monitoraghju è aghjustamentu basatu annantu à l'IoT

Per mezu di sensori IoT, u vulume di vendita è u cunsumu energeticu di ogni armariu sò monitorati in tempu reale. Quandu u vulume di vendita di un certu pruduttu unicu hè inferiore à a soglia per 3 ghjorni consecutivi, u sistema attiva automaticamente un aghjustamentu di a pusizione di visualizazione, è l'efficienza di u turnover di e merchenzie hè aumentata di 30%.

Dopu à a trasfurmazione, l'efficienza per metru quadru di a zona di bevande in i magazini pilotu hè aumentata da 12.000 yuan/㎡ à 15.000 yuan/㎡, u costu operativu mediu annuale per armariu hè diminuitu di 22%, è u periodu di rimborsu di l'investimentu hè statu riduttu da 24 mesi à 16 mesi.

IV. Fossa di compra - guida per evità: Trè indicatori principali sò indispensabili

Esistenu risichi cumuni in l'efficienza energetica, i materiali è i sistemi di serviziu. Tuttavia, i vetrini d'esportazione sò à u livellu standard, è hè difficiule di falsificà in termini di materiali. Bisogna fà attenzione à l'artigianalità è à a qualità, è ancu à u serviziu post-vendita.

(1) Certificazione di efficienza energetica: Rifiutate "etichettatura di dati falsa"

Ricunnosce e certificazioni di efficienza energetica internaziunali cum'è Energy Star (USA) è CECP (Cina), è dà priorità à i prudutti cù un gradu di efficienza energetica di 1 (standard cinese: cunsumu energeticu cutidianu ≤ 1,0 kWh/200L). Un certu vetrinu senza marca hè marcatu cù un cunsumu energeticu cutidianu di 1,2 kWh, ma a misurazione attuale hè di 1,8 kWh, ciò chì risulta in un costu annuale supplementu di elettricità di più di $ 41,5.

(2) Selezzione di i materiali: I dettagli determinanu a durata di vita

Date priorità à e piastre d'acciaio galvanizzate (spessore di u rivestimentu ≥ 8μm) o à i plastichi d'ingegneria ABS, chì a so resistenza à a corrosione hè 3 volte più alta di quella di e piastre d'acciaio ordinarie.
Riconosce u vetru temperatu cù certificazione 3C (spessore ≥ 5 mm), chì a so prestazione anti-esplosione hè 5 volte quella di u vetru ordinariu, evitendu u risicu di auto-esplosione in l'estate à alte temperature.

(3) Sistema di serviziu: L'assassinu nascostu di i costi post-vendita

Sceglite marche chì offrenu "garanzia di 3 anni per tutta a macchina + garanzia di 5 anni per u compressore". U costu di mantenimentu di u compressore di una certa vetrina di piccula marca dopu un guastu hà righjuntu i 2.000 yuan, superendu di gran lunga u costu mediu annuale di mantenimentu di e marche regulare.

Quandu a vetrina per bevande cù porta di vetru si trasforma da un "grande cunsumadore d'energia" à un "mutore di prufittu", hè l'integrazione approfondita di a tecnulugia di refrigerazione, l'estetica di a visualizazione è l'operazione di dati chì ci hè daretu. Per l'operatori di supermercati, sceglie una vetrina chì combina u risparmiu energeticu è u putere di marketing significa essenzialmente investisce u 10% di u costu di l'equipaggiu per riduce u 30% di u cunsumu energeticu è aumentà e vendite di u 25% - questu ùn hè micca solu un aghjurnamentu di l'hardware, ma ancu una ricustruzzione di u prufittu basata nantu à l'infurmazioni di i cunsumatori.


Data di publicazione: 12 di maghju di u 2025 Visite: